Avatar billede ceefive Praktikant
26. januar 2017 - 10:28 Der er 1 kommentar

Scanning til kanten

Hej,
Jeg vil gerne scanne nogle gamle fotoalbums hvor billeder er limet ind og tekst er skrevet på siderne. Det er umuligt at fjerne billederne.
Albums er tykke og på en A3 scanner bliver det hele vredet idet album ikke kan åbnes nok.
Med A4 scan bliver resultat ok - men den Canon flatbed scanner jeg har testet på har næsten 3cm kant når jeg lægger en side af fotoalbum ind.
Jeg søger en hobbyscanner der kan "scanne til kant" (mindre end 2-3 cm) så jeg kan få det meste af en side med.
Hvem kan det ?
Avatar billede exabb Seniormester
26. januar 2017 - 19:50 #1
Prøv Google´s Photoscan app på din mobiltelefon. Du kan se en demo her:

https://www.google.com/photos/scan/