Avatar billede j_bourne Juniormester
26. januar 2017 - 11:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook kan ikke sende mails

Hej

Jeg har sat Outlook op på min mac med min mailadresse der er hosted på mit domæne hos ukunlimitedhosting.co.uk.
Det virkede fint indtil for to dage siden, hvor jeg pludseligt ikke kunne sende mails længere. Jeg modtager stadig mails og kan også sende når jeg logger på cpanel og går til min webmail derfra.
Jeg har ikke ændret indstillinger hverken i cpanel eller outlook.

Nogen forslag?
Avatar billede j_bourne Juniormester
26. januar 2017 - 11:29 #1
Er det ikkemuligt at vedhæfte et screenshot?
Avatar billede Nina Forsker
26. januar 2017 - 13:42 #2
Hej,

Du kan uploade et billede og linke det hertil. https://billedeupload.dk/

Evt. prøv at starte Outlook i safe mode. Dette gør du ved at trykke på windows knappen og skriver outlook.exe /safe

Efter du har gjort det så se om du stadigvæk ikke kan sende e-mails. :)

Mvh. Nina
Avatar billede j_bourne Juniormester
28. januar 2017 - 07:22 #3
Tak, men jeg er på macbook. Kan jeg gøre det samme her?