Avatar billede GerdaBrondum Novice
26. januar 2017 - 12:07 Der er 13 kommentarer

Hente billeder fra mobiltelefon

Jeg kan ikke få billederne fra min Motorolla G3 mobiltelefon frem på min TOSHIBA PC. Den registrerer Motorollaen, men siger mappen er tom. Er der nogen der kan hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2017 - 12:11 #1
Jeg skal altid indtaste min skærmlås, efter jeg sat telefonen til pcen - ellers kan jeg ikke se noget som helst på telefonen.
Ellers, hvis du kan se mapperne, så kan det også være, at billederne ligger i en anden mappe.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. januar 2017 - 13:37 #2
min (win-phone) vises med telefon og sd-kort - billeder på tlf er tom, de gemmes på sd-kort og ligger i en mappe der.
Avatar billede GerdaBrondum Novice
26. januar 2017 - 16:20 #3
Jeg kan slet ikke se SD kortet. Der hvor den normalt er, står det Mappen er Tom og ikke andet.
Avatar billede GerdaBrondum Novice
26. januar 2017 - 16:25 #4
Motorolaen vises ude under Denne PC, men når jeg trykker på den vises der overhovedet intet i højre side, hvor det normalt vil kunne ses. Der står kun dette: Mappen er Tom.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. januar 2017 - 17:00 #5
prøv med et andet usb-kabel
Avatar billede GerdaBrondum Novice
26. januar 2017 - 17:18 #6
Det har vi prøvet - samme resultat. Kan det have betydning at der ikke er Windows på Motorolaen, og Windows 10 på PC'en. Eller noget med Android -det er Android 6.0.1 på Telefonen.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. januar 2017 - 19:17 #7
Lån en ven. Test, og din tlf kan ses korrekt på vens pc. Hvis ja, så ligger fejlen på din pc - ellers er der kuk i tlf.
Hvis det er sket for nyligt på din pc, så prøv via systemgendannelse at gå tilbage til en dato lige før. Hvis den så virker, så kør videre derfra og vær obs på, om Windows pc henter opdateringer i dagene lige efter.
Avatar billede GerdaBrondum Novice
26. januar 2017 - 20:40 #8
Det prøves lige i morgen. Tak for hjælpen. Håber det virker.
Avatar billede kurtba Ekspert
27. januar 2017 - 00:17 #9
Det kan være, at du først skal installere noget software fra Motorola, før du kan få ordentlig kontakt med telefonen. Jeg kan se, at de har lavet noget usb software, hvilket kunne tyde på, at det ikke er indbygget.
Måske er det her, at du kan hente det. Telefonen må ikke være koblet til computeren, mens du installerer driveren. Først bagefter må du sætte den til usb indgangen igen.
https://motorola-global-portal.custhelp.com/app/answers/prod_answer_detail/a_id/88481/p/30,6720,9390
Avatar billede claes57 Ekspert
27. januar 2017 - 10:13 #10
link i #9 med , klippes i eksperten. men her er det https://goo.gl/ak8lZf
Avatar billede GerdaBrondum Novice
27. januar 2017 - 21:36 #11
Nu spørger jeg lige - måske et dumt spørgsmål - Motorolaen har ikke windows, men Toshiba PC kører med win 10. Har det nogen betydning for downloadningen af ovenstående.
Avatar billede kurtba Ekspert
27. januar 2017 - 23:25 #12
Det er netop for at en windows pc kan se din  Motorola med et andet styresystem, at det kan være nødvendigt at indlæse en driver, således at de kan "forstå" hinanden.
Avatar billede GerdaBrondum Novice
04. februar 2017 - 16:11 #13
Tak for svarene. Knokler videre.