Avatar billede Zor Praktikant
29. januar 2017 - 13:30 Der er 1 kommentar

Samsung smart tv

Hejsa
Jeg forsøger at få et app mere ind på mit smart tv (HBO Nordic) men for ikke lov at lede efter apps fordi jeg skal opdatere softwaren i mit tv 1024103 , MEN når jeg forsøger at gå under support og opdatere står der denne funktion er ikke tilgængelig , hvordan løser jeg det problem ?
Avatar billede claes57 Ekspert
29. januar 2017 - 14:40 #1
mit (philips) kan man på tv's support-side downloade firmware til usb - usb sættes så i det slukkede tv og tændes - opdatering starter der automatisk.
Der står nok en metode i din manual.