Avatar billede Ladegaard Praktikant
30. januar 2017 - 11:02 Der er 1 kommentar

Slette forældet Google konto og e-mail adresse

Jeg har en forældet Google konto, som er oprettet på en udgået e-mail adresse. Desværre har jeg glemt passwordet og har forgæves søgt hjælp hos Google. Google kontoen dukker hyppigt op, når jeg bruger Facebook. Hvor og hvordan kan jeg slette kontoen og den tilhørende, forældede e-mail adresse?
Med venlig hilsen
Ladegaard
Avatar billede Nina Forsker
30. januar 2017 - 11:50 #1
Hej,

Hvis du ikke kan få adgang til din e-mail hos Google, kan du bare "glemme den" altså lade værre med at bruge den og fjerne den der hvor du har brugt den.

Du kan fjerne den ved at gå på Facebook, så til Startsiden, der trykker du på den lille pil i højre hjørne. Så trykker du på Indstillinger.

Under generelt kan du redigere "Kontakt" hvor du kan fjerne og tilføje e-mail adresser.
Så sætter du den e-mail ind som du bruger nu, og fjerner den gamle som du ikke har adgang til mere.

Det skulle gerne se sådan her ud https://billedeupload.dk/images/CStDN.png

Håber det hjalp,

Mvh. Nina