Avatar billede oppes Seniormester
31. januar 2017 - 11:50 Der er 5 kommentarer

Image af harddisk

Harddisk 500 GB , brugt 150gb jeg vil lave en image af hele harddisk på en ekstern harddisk men der er kun 200 GB plads tilrådighed.
Er det ok?
Avatar billede poko1 Ekspert
31. januar 2017 - 13:40 #1
Jeg bruger AOMEI den laver en partition der fylder det samme som windows fylder!
http://www.disk-partition.com/free-partition-manager.html
Avatar billede poko1 Ekspert
31. januar 2017 - 13:51 #2
Ps. Du skal lige være klar over at den sletter alt hvad der er på destinations disken Inden
Avatar billede oppes Seniormester
31. januar 2017 - 19:28 #3
ja men jeg mener at kopierer den det tomme plads , for så kan det ikke vare på en midre ekstern hdd
Avatar billede poko1 Ekspert
31. januar 2017 - 19:48 #4
Nej den kører Eks. Windows over på diske og når den er færdig har du måske en disk med en partition på 75,00 GB med det gemte resten står så som Uallokeret som du derefter kan formatere og bruge so eksternt lager.
Du kan f.eks. Kopiere dit styresystem fra en stor 500 GB disk over på en SSD Disk. På 128 GB. Jeg bruger det næsten dagligt.
Avatar billede oppes Seniormester
01. februar 2017 - 09:20 #5
Ok det tænkte jeg osse selv men tak for deltagelse så går jeg igang