Avatar billede lurup Ekspert
31. januar 2017 - 14:27 Der er 1 løsning

Epson EB 595 WI

Jeg har købt 10 projektor af mærket Epson EB  595 WI

Er det mulig at sætte den op så den tænder for projektoren når der kommer strøm på ??

I dag skal jeg vælge power knap efter der er kommet strøm til projektoren.

Grunden til det er at til det vi har monteret den i en USB spareset  som slukker med pcen.

Ved godt den ikke bliver afkølet hurtig med blæseren
Avatar billede INK Ekspert
01. februar 2017 - 08:24 #1
Ifølge spec. bruger den 0,33 watt på standby, så jeg ville nok undgå usb spareskinnen for projektoren. Så får du også en korrekt nedkøling og dermed længere levetid. Formoder den selv går på standby efter køling og uden signal.