Avatar billede Kira Kopp Mortensen Praktikant
01. februar 2017 - 09:23 Der er 2 kommentarer

Computerskærm lyser op, men kommer ikke frem til log in

Hej!

I går da jeg kom hjem var min computer løbet tør for strøm. Jeg sætter derfor strøm til og forsøger at tænde den. Normalt tænder den med det samme, men det ar ikke tilfældet her. Da den endelig tænder, kommer der kun lys i skærmen og fra de andre steder, hvor den lyser, når den er tændt, men der kommer aldrig noget frem på skærmen, så jeg kan logge ind og bruge computeren.
Jeg har prøvet at slukke og tænde igen nogle gange, men intet hjælper.

Håber nogen kan hjælpe :-)

Vh Kira
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. februar 2017 - 10:03 #1
Jeg ved ikke om det hjælper, men prøv at lade batteriet op, uden at tænde computeren.
Lad den stå og oplade 1 - 2 timer, og prøv derefter igen at tænde den på normal vis.
Måske er det hvad der skal til for at få liv i den.
Avatar billede poko1 Ekspert
01. februar 2017 - 12:27 #2