Avatar billede spil888 Praktikant
01. februar 2017 - 12:49 Der er 4 kommentarer

spillemaskine

Hej alle

Jeg har lige købt en spillemaskine "skattejagt" på en auktion. Efter at have sat strøm til lyser den som den skal, men jeg kan ikke bruge den, da "start" knappen ikke sætter gang i maskinen. Når jeg sætter den på autotryk, starter den hver 20 sekund ca. Der står på displayet " DAT-Boks afbrudt og Pol Hopper Tom.

Nogen der ved hvad der mangler eller skal gøres.

På forhånd tak.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. februar 2017 - 13:05 #1
Det lyder umiddelbart som om der er problemer med møntindkast?
Avatar billede hemberg Forsker
02. februar 2017 - 12:17 #2
Jeg tror det er noget helt andet. På moderne spillemaskiner er der tilkoblet en databoks som sender eller logger oplysninger om maskinens brug (Til told og skat). Jeg vil gætte på at der er en sikring der gør at man ikke kan frakoble boksen UDEN at den låses/deaktiveres eller sådan noget. Tror du skal have fundet ud af hvordan den opsættes til privat brug.
Avatar billede Queenie Praktikant
29. maj 2022 - 02:05 #3
Fandt man mon en løsning dengang.
Jeg har lign. problem med at få en Apache automat til privat brug.
Kan slet ikk finde noget om Reperation/opsætning af private spilleautomater?!?
Avatar billede Glenn Praktikant
22. januar 2023 - 14:57 #4
Du skal købe et lille print som sender de kommunikationssignaler, som datboksen normalt gør.