Avatar billede mjansen Seniormester
01. februar 2017 - 15:59 Der er 4 kommentarer

Android webview upload billede

Hej

jeg har lavet en app, til android som bare er en webview som så loader min hjemmeside.

Jeg vil nu gerne uploade billeder fra min app til hjemmesiden, men kan ikke rigtigt finde noget som virker....

Måske er der en her som har lavet noget?
Avatar billede arne_v Ekspert
01. februar 2017 - 16:09 #1
Har du noget paa din hjemme side som kan modtage billeder (paa sikker vis)?

Hvis ja - saa kan jeg se to muligheder:

Traditionel HTML FORM med TYPE=FILE og se om ikke den embedded browser kan klare det.

Programmatisk upload med Apace HttpClient (som skulle vaere en den af Android SDK).
Avatar billede mjansen Seniormester
01. februar 2017 - 16:21 #2
Systemet køre på i en browser, med form input type=file osv... og virker.

Mener du at det er en funktion som er disablet i webview når man ikke køre https ?
Avatar billede arne_v Ekspert
02. februar 2017 - 04:25 #3
Avatar billede mjansen Seniormester
04. februar 2017 - 11:04 #4
Hej Arne

Jefg har prøvet meget forskelligt, men kan ikke få noget af det til at virke.