Avatar billede René Arnold Praktikant
01. februar 2017 - 22:31 Der er 2 kommentarer

HALLO. Er Der nogen som kan hjælpe mig ...?

Hey ville høre om der var nogle der har kendskab til Samsung  Mobil.?
Problemet er at jeg fik en opdatering.???? Og der fra  kan jeg kun bruge
Det halv af mine  ting...? ??
Avatar billede INK Ekspert
02. februar 2017 - 03:17 #1
Jeg har ikke selv Samsung, men hvis nogen skal kunne hjælpe dig, så skriv lidt mere.
Type, model og lignende.
Hvilken Android udgave?
Hvilken opdatering? Selve systemet eller blot en app?
Eksempler på hvilke apps der virker, og hvilke der ikke virker.
Jeg formoder du har prøvet at slukke helt for telefonen og genstartet ;-)
Avatar billede hemberg Forsker
02. februar 2017 - 10:46 #2
Normalt laver man opdateringen (ANDROID delen). Derefter søges der efter nye opdateringer i Google play. Det er ikke sikkert at alle aps er kompatible mit din nye version af android. Der kan godt gå lidt tid inden de er på omgangshøjde med de nye versioner.