Avatar billede 450025 Ekspert
02. februar 2017 - 11:02 Der er 1 kommentar

Sikkerhetcode og Bilde.

2 enkle spørsmål, men ikke for meg.
Hvordan sett inn bilde av et problem man har på data, hvorfor,  jo det kan være lettere å vise problemet. Mulig det er der finner ikke.
Det er også lidt enklere for den som tilbyr og hjelpe, Navnet er, et Utklippsvertøy å det finnes men sette inn bilde som er neste spørsmål.

Sikkerhetskode, (sett in din unike sikkerhetskode)  Eks,  Hutx7aye -  2856x vanlig er det bare et ord, iblant lidt vanskelig prøver da et nytt ord og du er da godtatt kan komme videre.

Når det er 2 ord i sikkerhetskoden hva da? Har prøvd på alle måter men har gitt opp nå. Er der noen her inne som har en løsning. Hvordan?
Jeg Takker alt nå for en løsning finnes Tror det.
Ha en fin dag og Takk.

Arne fra Thailand (Hanto 24)
Avatar billede 450025 Ekspert
03. februar 2017 - 04:42 #1
Jeg kommer tilbake Sikkerhetkoden er løst, jeg skulle få en melding på epost om tilbake stilling, kom aldri.
Postmester hadde vert på Fylla, men er edru nu. Dukka opp i dag å beklaga.

Så har vi innset av et skjermklipp her tror det kunne trengs, kom igjen ellers er der masse flinke Support og Brukere her inne, Løsning en skjermdump er vel ikke vanskelig? Eller.

Arne fra Thailand    (Hanto 24)