Avatar billede Lise Thomsen Praktikant
02. februar 2017 - 14:26 Der er 3 kommentarer

MacBooks skærm virker ikke

Min arbejds-MacBook Pro har mistet forbindelsen til skærmen. Hvis jeg kobler en ekstern skærm på, virker den, som den skal. Den er købt direkte fra Apple i maj 2015, men da den er købt af virksomheden, er der kun 1 års garanti. Er der nogen, der har en ide om, hvad der kan gøres? Kan det betale sig at forsøge en reparation?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. februar 2017 - 14:40 #1
Rep kan nu nok godt betale sig, når den ikke er ældre.
Meen, har virksomheden ikke serviceaftale?
Avatar billede Lise Thomsen Praktikant
02. februar 2017 - 14:49 #2
Nej, der er desværre ingen serviceaftale. Jeg kan huske at der var problemer med MacBook skærme for et par år siden, men det skulle vel ikke kunne hænge sammen med problemet på en der er så ny som denne, vel?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. februar 2017 - 14:57 #3
Tror nu det er en mere "almindelig" fejl - det er heldigvis sjældent med mærke- og modelspecifikke fejl. Men på værksted med den og få en pris først, så skal den nok komme tilbage i form.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester