Avatar billede jajoh Seniormester
02. februar 2017 - 23:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Arduion uno

Hejsa vil høre om der er nogle der kan hjælpe med programmering af en arduino.
Jeg vil gerne have den skal kunne styrer en motor, når man trykker på en knap skal den trække en motor i ca 1 min. Npr man så trykket på knappen igen eller en ny knap skal den kører motoren til bage til 0 (udgangspunkt).
03. februar 2017 - 08:25 #1
HEJm

Søg på www.Arduino.com  .

Der er talrige eksempler på netop denne problemstilling.

Kristian
Avatar billede jajoh Seniormester
03. februar 2017 - 13:28 #2
Den side du henviser til har nu ikke meget med arduino at gøre :-)
Kan jeg ikke få dig til at vise præcis hvor det skulle være noget om det jeg ønsker.
03. februar 2017 - 18:45 #3
#2  - det må jeg faktisk give dig ret i !  (Tja, at min hukommelse ind i mellem svigter og jeg sender dig på cirkus og i skoven  (frit valg (hehe)) - må du undskylde - det var ikke meningen.)

Det korrekte link var:

www.arduino.cc

Et rigtigt godt råd her er, meld dig ind (=registrer dig) , så kan du stille spørgsmål og få svar. )

Jeg er selv registreret og har fået mange gode svar fra dette community og skal når min motorstyring i mit Arduini-projekt skal udbygges igen blive aktiv "arduinoer".

(Arbejder i min fri-tid med en motor-simulering til en Arduino-Løsning (i Delphi)  - så jeg kan styre de X motorer Direkte fra Delphi-applikationen.)

(er du interesseret kan du få et par fiduser - senere - kontakt mig på snestrup2016@gmail.com  - har for meget om ørerne nu og for lidt tid til at færdiggøre det. ! )

Kristian