Avatar billede qLience Praktikant
03. februar 2017 - 14:07 Der er 8 kommentarer

Kan ikke geninstallere mit grafikkort efter formatering

Hej allesammen, jeg håber der er nogle derude der kan hjælpe!

Jeg har formateret min Lenovo 510, og har installeret Windows 10 64bit OS på den.

Jeg kan finde min eksterne skærm der er forbundet med VGA men ikke min anden eksterne skærm der er forbundet med HDMI/Displayport.

Jeg har nu prøvet at geninstallere mit grafikkort (NVS 3100m) fra siden:
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
(Version:    R340 U14 (342.00) )

men når jeg prøver at installere grafikkortet så kommer den med denne fejl:
Denne grafikdriver kunne ikke finde kompatibel grafikhardware

jeg har prøvet at kører slimdriver og alle mulige update solutions centre men intet har hjulpet... hjæææælp

Mvh. Søren Koch
Avatar billede qLience Praktikant
04. februar 2017 - 00:02 #2
Hej Martens.

Jeg prøvet at gå ind på de forslået link men den eneste opdatering den anbefalet var 'Connect 2'. Så desværre er problemet stadig uløst :/
Avatar billede INK Ekspert
04. februar 2017 - 03:11 #3
Min søgning gav denne http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/114594/en-us
Det er tilsyneladende en anden driver? Prøv.
Avatar billede qLience Praktikant
04. februar 2017 - 12:20 #4
Hej Ink, resultat var desværre det samme så problem er derfor stadig uløst :/..

Jeg bruger linket
(
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
)

og indsætter følgende data:

Product Type: NVS
Product Series NVS Series (Notebooks)
Product: NVS 3100M
Operating System: Windows 10 64-bit
Download Type: Optimal Driver for Enterprise (ODE)
Language: English (UK)
Avatar billede INK Ekspert
04. februar 2017 - 12:48 #5
Har du prøvet option 2, hvor et lille program fra Nvidia finder den rigtige driver?
Du skal nok afinstallere eller fjerne evt. Gamle drivere inden du begynder.
Avatar billede qLience Praktikant
04. februar 2017 - 18:48 #6
Jeg har prøvet at fuldfører den option 2 men starter med at skanne fra browseren og dernæst melder den at (
'The NVIDIA Smart Scan requires the latest version of Java'
)
Hvilket jeg så gør, dernæst genstarter jeg computeren og får samme melding om at mit Java skal opdateres
Avatar billede INK Ekspert
04. februar 2017 - 23:57 #7
Du skal selvfølgelig bruge en browser, der understøtter Java.
Avatar billede qLience Praktikant
05. februar 2017 - 20:07 #8
ja okay den burde jeg have luret...

men ja nu melder den blot:
(
The NVIDIA Smart Scan was unable to evaluate your system hardware. Please use Option 1 to manually find drivers for your NVIDIA products.
)