Avatar billede elmoe Juniormester
04. februar 2017 - 20:33 Der er 1 løsning

Samsung Galaxy S5 viser beskeden "Program ikke installeret." ved swipe left

Jeg er ved at sætte min nye Samsung Galaxy S5 op. I den forbindelse opdagede jeg, at den ikke virker som mine tidligere Samsung Galaxy mobiler. Den viser beskeden "Program ikke installeret." når man vil skifte fra en skærm til en anden ved at lave swipe til venstre. Jeg ved ikke om beskeden er kommet fordi jeg har installeret et program eller lignende, eller om det bare er en besked der er der som standard. Jeg ønsker naturligvis både at kunne lave swipe til højre og til venstre.

Min umiddelbare tanke var, at det var en fejl der var opstået fordi jeg havde installeret et eller andet program. Derfor prøvede jeg at nulstille hele telefonen. Selv efter nulstillingen af telefonen bliver beskeden stadig vist. Jeg håber at en af jer kan hjælpe mig med at få løst fejlen enten ved at installere et program eller ændre indstillingerne på min mobil eller noget helt andet. Mobilen er som sagt helt ny så jeg har svært ved at forstå hvorfor venstre-swipe ikke bare virker.
Avatar billede elmoe Juniormester
04. februar 2017 - 23:32 #1
Jeg fandt ud af, at der var et nyhedsprogram, som blev indlæst på min mobil selvom det var afinstalleret. Mobilen forsøgte derfor at indlæse programmet hver gang jeg lavede swipe. Det lykkedes min at deaktivere programmet ved at fjerne et flueben under mobilens skærmindstillinger.