Avatar billede Morten Professor
06. februar 2017 - 08:31 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Søge boks med for resultet

Hej Eksperter

Jeg kan ikke huske hvordan jeg fik søgt mig frem til at kunne lave sådan en søge boks med nogen ordforslag mens man skriver et ord i en søge boksen.
Hvordan får man lige den drejet det i søge maskinen i google.
Eller er der nogen der har en løsning eller hjælp.

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede Slater Ekspert
06. februar 2017 - 08:59 #1
Hvis du bare mangler noget at søge på, så hedder det generelt "typeahead", sådan en. Der er en del libraries og løsningsforslag derude, man kan bruge.
Avatar billede Morten Professor
06. februar 2017 - 09:14 #2
Det var lige præcis det jeg var ude efter 1000 tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
06. februar 2017 - 10:49 #3
du kunne også google php ajax autocomplete