Avatar billede Lisbeth Novice
08. februar 2017 - 16:48 Der er 4 kommentarer

WLM, adgangskode accepteres ikke?????????

Jeg fatter det simpelthen ikke! Jeg har brugt samme adgangskode i årevis og nu får jeg følgende besked:

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Info (woodstock). Der blev angivet en forkert adgangskode. Næste gang du sender eller modtager meddelelser, bliver du bedt om at angive dit brugernavn og din adgangskode til denne konto.
Serverfejl: 0x800CCC90
Svar fra server: -ERR [AUTH] Authentication failed.
Server: 'imap.jubii.dk'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC92
Protokol: POP3
Port: 995
Sikker (SSL): Ja

Hjælp modtages med åbne arme og meget gerne skåret ud i pap ;)
På forhånd tak. Hilsen Lisbeth
Avatar billede Nina Forsker
09. februar 2017 - 08:36 #1
Hej Lisbeth,

Hvad er det der står ved din e-mail efter @ ?
Hvilket program er du bruger til at se/sende dine e-mails?

Mvh. Nina
Avatar billede Lisbeth Novice
15. februar 2017 - 22:00 #2
Hej
Hvad skal du bruge min mailadr til?
Avatar billede Nina Forsker
16. februar 2017 - 07:31 #3
Hej,

Jeg skal ikke bruge din mail adresse jeg skal bare vide hvor du har oprettet din mail adresse henne så jeg kan finde ud af hvad problemet er evt. med en server eller andet, det eneste jeg kan bruge er xxxx@mail.dk eller noget i den stil.

Ellers kan jeg ikke hjælpe dig, og du må gerne svare på "Hvilket program er du bruger til at se/sende dine e-mails?"
Avatar billede Lisbeth Novice
16. februar 2017 - 13:27 #4
Hej
Problemet løst