Avatar billede TKN Praktikant
09. februar 2017 - 18:44 Der er 1 kommentar

Samsung Galaxy S6: Nyt simkort virker ikke

Jeg har netop skiftet teleudbyder fra Telmore til Plenti.

Herfor har jeg fået tilsendt nyt simkort.
Når jeg indtaster min PIN-kode siger min telefon at koden er forkert.
Men i baggrunden får telefonen fat i Plenti's netværk - henter beskeder ect.
Men det er samtidigt ikke muligt at tilgå telefonen bortset fra nødopkald.

Det samme sker, når jeg bruger en andens simkort.

Mit oprindelige simkort virker uproblematisk.
Her registreres telefonen dog ikke på netværket.
#06# = ikke registreret på netværk

Mit simkort fra Plenti virker uproblematisk i min Samsung S2 tablet, men det er ret akavet at sende sms'er og ringe fra en tablet.

Nogle, der er i besiddelse af et godt råd ?
Avatar billede INK Ekspert
09. februar 2017 - 19:01 #1
Er din telefon låst til tidligere udbyder, skal du først have den frigivet.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester