Avatar billede Boddicker Seniormester
10. februar 2017 - 02:55 Der er 2 kommentarer

Skjul telefonnummer

Jeg har en wordpress hjemmeside, hvor der er et kartotek, brugeren kan slå diverse oplysninger op - også et telefonnummer.

Jeg ville gerne sikre disse telefonnnumre mod misbrug, så derfor leder jeg efter et plugin, der kan skjule en del af telefonnummeret, som f.eks. dba.dk har (eksempel: http://www.dba.dk/what-women-want-dvd-drama/id-1031272373/)
Avatar billede Nina Forsker
10. februar 2017 - 07:59 #1
Hej,

Jeg tænker det plugin du leder efter nok hedder "spoiler"

https://wordpress.org/plugins/tags/spoiler

Nu jeg ikke lige den største haj til Wordpress men jeg håber du kan bruge det til noget,

Mvh. Nina :)
Avatar billede Boddicker Seniormester
10. februar 2017 - 23:03 #2
Ideen var rigtig god, men desværre kunne jeg ikke inkorporere det, da telefonnummeret, der bliver trukket ud af en database, ikke var begejstret for at skulle have kapslet nummeret ind i: [start]9823923392[\slut]

Der findes allerede et plugning, der kan detekteret en emailadresse og lave den om til en mailto:addrese@il.dk

Derfor håber jeg der et plugin derude et sted, der kan genkende et 8-cifret talrække som et til telefonnummer og "scrambler" den.