Avatar billede mjansen Seniormester
10. februar 2017 - 13:09 Der er 6 kommentarer

windows 10 tilføj trådløst netværk

Hej

Kan man ikke tilføje et trådløst netværk, som ikke er tilgængeligt i windows 10?
Avatar billede poko1 Ekspert
10. februar 2017 - 13:38 #1
Et Trådløst netværk som ikke er tilgængelig ???
Kan vel ikke tilføjes noget Styresystem overhovedet!
F.U.B
Avatar billede mjansen Seniormester
10. februar 2017 - 13:41 #2
PASS

Har ikke haft brug for det før. Men Har snydt har oprettet et trådlæst netværk med samme navn og kode. Så virker det vel også når computeren kommer hen til det rigtige netværk?
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. februar 2017 - 16:26 #3
Opret dit trådløse netværk, men lad være med at broadcaste dit ssid.

Så skulle sagen være løst.
/ptj_11
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2017 - 16:50 #4
Jeg er lidt i tvivl om, hvad du mener:
Ønsker du at etablere forbindelse til et trådløst netværk, som ikke broadcaster sit SSID?

Hvis dette er tilfældet, skal du kende:
Netværksnavn (SSID)
Sikkerhedstype
Krypteringskode
Sikkerhedsnøgle

Derefter kan du i Netværks- og delingscenter i Kontrolpanelet, "Oprette forbindelse til et trådløst netværk manuelt" og her indtaste oplysningerne.

Husk at sætte flueben i "Opret forbindelse, selvom netværket ikke anvender broadcasting".

Håber at dette kan hjælpe dig videre.
Avatar billede INK Ekspert
10. februar 2017 - 18:38 #5
Du kan ikke oprette et dummy netværk med navn og kode, og så forvente den kobler op på det rigtige. Der udveksles andre oplysninger mellem pc og router når man logger på, og disse oplysninger mangler selvfølgelig.
Avatar billede mjansen Seniormester
13. februar 2017 - 14:53 #6
Det virkede!