11. februar 2017 - 21:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

outlook 2013

Jeg har problemer med outlook 2003, kan ikke sende mail, eller besvare. Er der nogen der kender til dette problem. Har prøvet ( næsten alt ) gendannelse af computer, opdatering, fejlfinding og meget andet. Det er yderst mærkelig !!. Når vi skal skrive en ny mail, eller besvare, skiver den :: Microsoft word er holdt med at fungere " og lukkes. Nogen IT expert der kan hjælpe. Har også forsøgt at Google. tjekket udgående post. SMTP. og porte m.v. Send gerne til os, hvis du har løsninger. Det er altså på Windows 7- Home pemium DA, og Outlook 2003, det drejer sig om. Tusind tak.
Avatar billede eyvind Seniormester
11. februar 2017 - 21:56 #1
Udgående post skal hos TDC / yousee hedde asmtp og ikke bare smtp
11. februar 2017 - 22:17 #2
den er noteret, også prøvet , men tak for dun henvendelse, men løser ikke problemet.
11. februar 2017 - 22:18 #3
din henvendelse skulle der stå