Avatar billede Goffel Novice
12. februar 2017 - 15:49 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

ny licens nøgle

Havde hentet den gratis opdatering til win 10  har en ægte office 2010  hvor outlook drillede .ville lave en systemgendannele . det virkede ikke den ville hverken det ene eller det andet Så en hjælpsom ?? ven lagde min gamle win 7 som han desværre bootede op fra. så nu har jeg en win 7 der virker , fik taget en gendannelses disk . men koden  00325-1000-0000-AA180 kan ikke genkendes.Mit spørgsmål kan den gendannes eller må jeg bide i det sure æble og købe en my win 10
MVH
Goffel
Avatar billede poko1 Ekspert
12. februar 2017 - 15:56 #1
Hvis Windows 10 opdateringen var aktiveret så downloader du en ny win 10 og installerer uden problemer.
Avatar billede poko1 Ekspert
12. februar 2017 - 16:02 #2
Avatar billede Goffel Novice
12. februar 2017 - 16:17 #3
Har sat den igang håber det virker.den var aktiveret  Der går nok lidt tid.. Den nævnte  kode    00325-1000-0000-AA180 hvad er den til ?      På forhånd tak
goffel
Avatar billede poko1 Ekspert
12. februar 2017 - 16:32 #4
Det er den kode du ser når Windows er aktiveret og må ikke forveksles med licens koden som ser sådan ud
XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX altså med tal og bogstaver.
men under installationen skal du springe over dette trin da den er aktiveret i bios
Avatar billede Goffel Novice
12. februar 2017 - 17:21 #5
Øv Den beder om en licensnøgle for at færdig gøre installationen , findes der en anden nulighed
Avatar billede poko1 Ekspert
12. februar 2017 - 17:26 #6
ovre i venstre side forneden står der spring dette trin over mener jeg?
Avatar billede 220661 Ekspert
12. februar 2017 - 17:33 #7
Enig i #6. Har lige om installeret en Windows 10 her i fredags.
Avatar billede Jan Petersen Novice
13. februar 2017 - 04:01 #8
Har prøvet med og uden opgradering  men uden held , den vil absolut have en licens nøgle har også prøvet til usb men ikke som iso-fil da jeg er usikker på hvad det betyder
Avatar billede poko1 Ekspert
13. februar 2017 - 07:01 #9
#8 Hvilken Forbindelse med Goffel's Spørgsmål? Hvis den har været Aktiveret skal der ikke angives nogen Licens kode og hvis man springer over ikke har været Aktiveret får den Black screen efter 30 dage!
ISO Er måden selv Microsoft laver deres Dvd'er  på Og hvis du holder øje med download processen Kan du vælge direkte at oprette et DVD eller USB Medie til installation og så har du et medie nøjagtig lige som om hvis du har købt et!
Avatar billede Jan Petersen Novice
14. februar 2017 - 12:43 #10
Tusind tak for de gode input  , de virkede er nu på win 10 igen. Men underlig nok da jeg tager den brug efter nogle få uptate virkede den super , dog manglede papirkurven ? Ved næste store og langsommelige opdatering kom den tilbage dog med mindre lagerplads ( før  ny win 10  428 gb efter 416 gb )  der kom lidt senere  en mindre opdatering så nu er jeg pludselig oppe 423 gigabyte .Så nu kører den igen som før uheldet og alle programmer virker
så endnu en gang tak for hjælpen
Goffel
Avatar billede poko1 Ekspert
14. februar 2017 - 14:02 #11
Højreklik på dit C: Drev tryk på egenskaber
Hvis din Computer kører perfekt ellers vent et par dage

Højreklik på Diskoprydning  tryk på Ryd op i systemfilerne    Sæt flueben ved alle og tryk på OK.

Du bliver henvist til at du ikke kan gå tilbage til tidligere installationer! Hvis du siger! OK Forsvinder de,
https://billedeupload.dk/images/NAo4v.png
Avatar billede poko1 Ekspert
14. februar 2017 - 16:34 #12
Du Skal ¨å markere spørgsmålet som løst Således at andre også kan bruge det.
Hvem du vælger til din løsning er ligegyldig :-)
Avatar billede Jan Petersen Novice
14. februar 2017 - 17:00 #13
poko 1 " s link    http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=616936 var det der hjalp så endnu en tak
Avatar billede poko1 Ekspert
19. februar 2017 - 08:31 #14
hvad med at trykke på løst? det er lige som om det er meningen med at der er en lodret grøn bjælke ved spørgsmålet!
Avatar billede 220661 Ekspert
19. februar 2017 - 08:43 #15
Der er accepteret på indlæg 1 :-)