Avatar billede dkgryf31 Novice
12. februar 2017 - 17:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sende emails fra min Ipad

Hej
Jeg har bl.a. en Ipad.
Jeg kan kun sende emails fra min gmail.com konto, men ikke fra andre emailkonto.
Jeg har forsøgt om min supporter hos min host (Servage.net) kunne give mig en forklaring og efter gentagne forsøg måtte de melde tilbage at opsætningen var 100% korrekt, men vi kunne stadigvæk ikke sende mails.
Kan i sige mig hvorfor at det ikke kan lade sig gøre at sende emalis fra andre end emailadresser fra gmail.com?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. februar 2017 - 20:07 #1
Altså, du har flere mailkonti sat op på din iPad, og det er kun når du vælger din Gmail, at mails går afsted?

Har du prøvet at slette de konti, der giver problemer og genoprette dem?
Avatar billede eyvind Seniormester
13. februar 2017 - 19:46 #2
Hvis du benytter web-mail  (www.google.dk og så log in med din mail)
og kører din googlemail derfra, så kan du tilføje flere mails af forskellig slags.

eller ( iphone ..............jeg har ikke nogen ipad men det er nok det samme)

indstillinger > ned til Email / kontakter osv > her går jeg ud fra at du allerede har en icloud konto > tilføj konto > her får du så lidt hjælp til forskellige mails.

Husk at tdc/yousee bruger asmtp og ikke bare smtp
Avatar billede dkgryf31 Novice
13. februar 2017 - 23:49 #3
Tak for jeres forslag, men jeg har fået det løst - Supporterne hos Elgiganten i Sønderborg hjalp mig.
Avatar billede eyvind Seniormester
14. februar 2017 - 18:50 #4
Tillykke - men hvad var så løsningen.