Avatar billede Maria476q Praktikant
12. februar 2017 - 22:20 Der er 3 kommentarer

Grafikkort?

Hej :)

Jeg har lige købt et spil over Steam til min pc (Planet Coaster) og jeg har installeret det osv, men ligeså snart jeg trykker spil, sker der ikke andet, jeg får ikke besked om hvorfor det ikke åbner, der sker bare ikke noget overhovedet. Har de sidste 4 timer undersøgt hvad problemet kunne være, men er simpelthen bare blevet endnu mere forvirret, så jeg ville høre om nogle af jer måske vidste om det har noget med grafikkortet at gøre, eftersom jeg har hørt fra andre omkring andre spil at grafikkortet er rimelig vigtigt for at kunne spille forskellige spil? :)

Jeg er helt lost..

Jeg håber inderligt nogen vil hjælpe mig. :)
Avatar billede kurtba Ekspert
13. februar 2017 - 00:55 #1
Nu skriver du jo intet om, hvad din pc indeholder, men her kan du se kravene:
https://support.frontier.co.uk/kb/faq.php?id=292
Avatar billede Jhja Seniormester
13. februar 2017 - 02:25 #2
Du får måske bedre hjælp på udviklerens support forum.
https://forums.planetcoaster.com/forumdisplay.php/36-Tech-Support
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2017 - 13:22 #3
check om din pc kan klare spillet; kravene til computer står under spillet. måske har dit grafikkort for lidt ram..