Avatar billede Marcus Larsen Novice
13. februar 2017 - 14:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lyden er forsvundet.

Hej Computerworld,

Jeg har denne Hp bærbar, hvor lyden pludselig forsvandt efter en opdatering. Lyden virkede i går, men nu er den helt væk. Der står at der ikke er installeret nogle lydoutputenhed. Nogle som eventuelt kunne hjælpe med at få lyden tilbage?

Læste i et tidligere opslag, herinde, at man kan slette sin ''Realtek Audio Driver'' og så genstarte sin pc, så skulle den gerne ''gen-installerer'' eller fikse sig selv i hvert fald, passer det eller har I en anden måde at fikse det på?

Tak på forhånd.
Avatar billede Marcus Larsen Novice
13. februar 2017 - 17:22 #1
Ligemeget. Fik læst computerworld igennem, og fandt en med et lignende problem. Jeg fik det klaret ved at fjerne min Realtek Audio Driver, og så genstarte min pc igen.
Avatar billede posten Ekspert
13. februar 2017 - 19:27 #2
hvis du kigger i enhedshåndtering kan du finde lyden der ??
hvis du kan så åben den og højre klik på den egenheden der er der og derefter opdatere driversoftware når den er færdig så genstart som de anbefaler dig
lyden burde være der igen