Avatar billede BruceLeeroyJenkins Praktikant
13. februar 2017 - 15:43 Der er 4 kommentarer

Media / Lydknapper på mit Tastatur virker ikke

Jeg ejer et Medion K28 tastatur ( http://media.shpock.com/Tastatur-Medion-Modell-K28.jpg ), og de øversteknapper, over F knapperne, virker ikke. De har virket fint engang, og jeg har kunnet skrue op og ned for lyden, samt sætte mediaplayer på pause selv når jeg havde et spil kørende foran det, men desværre ikke mere.

Jeg har forsøgt at lede efter guides der kunne hjælpe, men de foreslår næsten alle sammen at jeg skal interagere med "Human Device Interface", under tjenester, en mulighed jeg ikke har, da den ikke er på listen.

Jeg har haft det samme keyboard og den samme computer i lang tid nu, og har ikke lavet nogle store ændringer, heller ikke ved styre systemet som er den kære gamle Vista.
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. februar 2017 - 16:13 #1
Jeg skal ikke kunne sige det, men måske er det nogle belægninger på kontaktpunkterne under tasterne. Jeg har været ude for dette med fjernbetjeninger i TV ect.
Det er kun et gæt, og et forslag.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. februar 2017 - 16:18 #2
du burde have en tastatur-driver til det - har du de oprindelige cd'er, så ligger den der. Jeg kunne ikke finde driver på medion's site.
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. februar 2017 - 16:37 #3
Jeg har været inde på nettet og har - måske - fundet noget du kan bruge.