Avatar billede Inter Juniormester
14. februar 2017 - 10:19 Der er 2 kommentarer

Webserver på Raspberry/OPI Som viser drift information

Hey,

Jeg har en RPI til at ligge...

Jeg vil gerne installere en webserver på den.. ( nemt nok )
Men den skal drifte en drift informations side... hvor jeg skal kunne tilføje
forskellige drift informationer, som fek.s

14-02-2017 - Problemer med at tilgå xxx
osv osv...

Jeg kan godt skrive det i en simpel tekstfil.. men tænkte om nogle er bekendt med et system der allerede har den funktion... og gerne flere muligheder...

1000 tak :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. februar 2017 - 13:42 #1
http://pyplate.com/ kunne måske være en mulighed?
Avatar billede leif Seniormester
16. februar 2017 - 11:26 #2
Et hvert CMS med news modul kan det.

Dog bemærk at hvis det skal stå som noget fast oversigt dvs på en form fpr ophængt status monitor vil det være en god ide at siden selv reloader fx hvert 5 min.