Avatar billede Linday Praktikant
14. februar 2017 - 20:18 Der er 1 kommentar

Arcsoft Totalmedia 3.5 vil ikke finde min VHS-afspiller!

Hej!
Jeg har for nyligt købt en USB video grabber med tilhørende software (Arcsoft Total Media 3.5), så jeg kan digitalisere nogle af mine hjemmevideoer. Jeg har tilsluttet alle kabler til min VHS, men når jeg trykker "Capture" i programmet, så vil den ikke finde min VHS-afspiller. Nogen der har en idé om hvad der kan være galt?

Jeg har brugt et RCA kabel og en SCART adapter til VHS-afspilleren, og så har jeg bare koblet den til USB video grabberen. Min laptop er en Lenovo Yoga 2 PRO med Win10.
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2017 - 00:29 #1
en VHS har ingen aktive dele og kan ikke findes. du skal bare sætte den til at afspille et bånd og så capture det.