Avatar billede BrittaSL Praktikant
15. februar 2017 - 12:38 Der er 2 kommentarer

Harddisk

Min søn har en gamer-computer Asus Raptor Ultra, hvor lageret - fyldt med spil - nu er så lille, at der ikke er plads til opdateringer.
Vennerne foreslår en Seagate Barracuda som harddisk.
Mit spørgsmål er om vi selv kan tilslutte/ indsætte den i gamer computeren? og i givet fald, hvordan gør vi det?
Dernæst, skal der bruges et SATA datakapel, har ingen anelse om hvad det er.
Er der nogen, der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2017 - 14:35 #1
computeren har plads til flere harddiske.
den skal skrues i en holder (bay) som computeren skulle have, og der skal sættes data og strømkabel til, som skal forbindes korrekt på bunkkortet i det stik der er til det.

uden kendskab, vil jeg råd dog til at få nogen til at gøre det for dig.
Avatar billede ErikHg Ekspert
15. februar 2017 - 15:08 #2