Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
17. februar 2017 - 15:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

? "Guide-Book" til Badehotellet ?

Findes der en "Guide-Book", som fortæller om "Hvem er Hvem" ? Og "Hvem har tilknytning til Hvem" i Badehotellet ?

Jeg så forrige afsnit, og det var da hyggeligt.

Har kun set det første afsnit. For nogle år siden.
Dengang fængede det ikke.

Men forleden, var det da hyggeligt.

Jeg sider "bare" og tænker : Har de to haft noget med hinanden at gøre - Før ? Det antydes. jo.

Betyder, måske ikke så meget. - Men, på en måde, ville jeg gerne have vidst lidt mere om personerne. (Det er jo min egen fejl)

* Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede claes57 Ekspert
17. februar 2017 - 17:12 #1
https://da.wikipedia.org/wiki/Badehotellet

eller tag serien online med tv2 play http://play.tv2.dk/programmer/serier/drama/badehotellet/
du kan også klikke på de enkelte sæsoner og afsnit og få lidt tekst om handlingen (tag den nu i rækkefølge...)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
18. februar 2017 - 09:45 #2
TAK - claes57 !