Avatar billede KristianBroby Juniormester
18. februar 2017 - 10:31 Der er 12 kommentarer

downloads stopper

Hej.

Når jeg forsøger at downloade programmer. Fx ccleaner. Så stopper download altid undervejs med melding om netværksfejl. Videoer på youtube stopper som regel også halvvejs. Har windows 10 og bruger chrome.
Er opsætning ved download eller lign. evt. sat forkert op.
Håber at nogen kan hjælpe, dette irriterende problem :-)
vh
Kristian
Avatar billede poko1 Ekspert
18. februar 2017 - 10:50 #1
Prøv at køre Microsoft Download Reparations Tool
når den spørger så sig ja til at køre som administrator
https://aka.ms/wudiag
Avatar billede KristianBroby Juniormester
18. februar 2017 - 11:01 #2
Hej Poko1.

Tak for linket. Den fandt desværre ikke nogen fejl.
Skulle dog downloade den 3 gange, da den stoppede undervejs de 2 første (trods meget lille program)
Avatar billede milter Ekspert
18. februar 2017 - 11:39 #3
Avatar billede KristianBroby Juniormester
18. februar 2017 - 12:03 #4
Hej milter.
Den er 13/5 Mbit/s.
Avatar billede milter Ekspert
18. februar 2017 - 13:47 #5
Avatar billede KristianBroby Juniormester
18. februar 2017 - 13:58 #6
Hej Milter. Tak for linket :-) jeg vil køre forslagene igennem, når jeg er hjemme igen i aften.
Avatar billede KristianBroby Juniormester
18. februar 2017 - 21:52 #7
De hjalp desværre ikke :-(
kom dog ikke igennem den sidste --> nogen som kan guide? (dos er ikke lige min stærke side)

start cmd prompt
go to C:/
type regsvr32 urlmon.dll

Kan starte cmd prompt - men kan ikke gå til C:/ (den starter i C:\WINDOWS\system32>)
Avatar billede milter Ekspert
19. februar 2017 - 22:05 #8
Hvis du har været gennem alle forslagene, tror jeg ikke, en "type regsvr32 urlmon.dll" vil hjælpe. Prøv en af- og nyinstallation af Chrome.

https://support.google.com/chrome/answer/95319?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=da
Avatar billede KristianBroby Juniormester
19. februar 2017 - 22:54 #9
Hej Milter.

Det var jeg lidt ked af, at jeg forsøgte. Nu kan jeg ikke downloade Chrome igen :-(
Har surfet lidt rundt, og de fleste forslag rundt omkring kræver at man henter et oprydningsprogram. Men lidt svært når der ikke kan downloades :-D.
Avatar billede milter Ekspert
20. februar 2017 - 11:27 #10
Ups! Hent Chrome og/eller Mozilla på en anden computer og gem dem på en USB-stick. Installer dem så på din egen computer.

Du kan evt. først hente og køre Chromes afinstallationsprogram fra linket herunder. Det skal selvfølgelig  gøres via det samme USB-stick.

https://www.google.com/chrome/cleanup-tool/

http://techdows.com/2014/07/fix-please-close-all-google-chrome-windows-and-try-again.html
Avatar billede KristianBroby Juniormester
20. februar 2017 - 17:06 #11
ahh ja, selvfølgelig :-) bliver aldrig helt glad for den her IE
Avatar billede KristianBroby Juniormester
21. februar 2017 - 20:49 #12
Det hjælper ikke uden Chrome - har samme problemer med IE.
Er der nogle indstillinger som kan være sat forkert ift. download eller lignende?