Avatar billede Tina1402 Praktikant
19. februar 2017 - 19:28 Der er 1 kommentar

Kamera

Jeg vil høre om jeg kan slukke for klikket, når jeg tager billeder med mon iPad? Jeg har den på lydløs, men den klikker alligevel..

Tina
Avatar billede milter Ekspert
19. februar 2017 - 21:30 #1
Prøv at læse linket herunder. Nogle lande kræver, at mennesker i nærheden af fotografen kan høre det, når der tages et billede. Det kunne jo tænkes, du var en af de der fæle pædofile, som tager billeder af børn i svømmehaller og vil dele dem med andre på nettet (uha og fy og skam).  Kig måske især på denne del af indlægget:

An alternative method to turn off the Apple iPhone and iPad in iOS 10.2 camera sound is by using a third party camera app. The reason for this is because the stock iOS camera app plays a shutter sound when you take a picture, but not all camera apps do this. You can search for different apps on the App Store and test the camera apps to see which app doesn?t make a camera noise on your iPhone or iPad in iOS 10.2.

http://recomhub.com/blog/__trashed-5/