Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. februar 2017 - 10:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nogen, der ser X-Faktor ?

Er der nogen her, som ser X-Faktor ?
*
Ja, jeg har altid troet det ikke var noget for mig.

Selv om jeg er glad for musik.
*
Så kom jeg til at se det, sidste år. Fordi der var en jeg kendte, der var med.
Så det ikke fra start. For jeg synes det var irriterende med Odition (Eller hvad det hedder). Og dommerne var mærkelige. (Mere eller mindre).

Men da det kom til , at folk kunne stemme, og det mere var et show, blev jeg positivt overrasket. Jeg stemte, naturligvis, på hende, jeg kendte. Hun røg så ud. Senere. Så stemte jeg på en anden. Og en 3. vandt  :
https://www.youtube.com/watch?v=Af27ookFE1g

Men jeg synes, at X-Faktor er bedre end sit rygte.

I år kom jeg også med . Til selve showet.

Synes faktisk at af 9 deltagere er der 9 talenter. (Med hver deres form for musik) * Egentlig lidt svær at sammenligne stilarterne.
*
Nogen her, som ser det ?

* Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede 450025 Ekspert
20. februar 2017 - 14:10 #1
Ikke-ekspert bare Professor. Så flott da felles interesser X-Faktor, det er blandt mine Favoritter har fulgt dem i flere år jeg.

Fikk lov å være tilskuer en gang i London bare det var en opplevelse siden har jeg vert helt hekta, mange flinke Artister hører på jenta her mens jeg skriv, en gammal kjent låt det.

Fint at du kom med dette innspill. Takk.

Arne fra Thailand.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2017 - 16:02 #2
Jo da. Ser det mere end "Danmark har talent", som jeg godt kan springe over til de kører liveshows. Badehotellet er også en favorit som jeg ser hver gang. Samme med "Vild med dans" :-)
Avatar billede nopsen Ekspert
20. februar 2017 - 19:01 #3
jeg ser kun de første par afsnit hvor folk der ikke kan synge gør sig til grin, det synes jeg er underholdende, når de først er sorteret fra, bliver det for kedeligt for mig
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. februar 2017 - 21:36 #4
T*A*K til jer, alle tre ...