Avatar billede lupin12 Mester
20. februar 2017 - 10:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Samsung s7

Hej er der en der ved hvordan jeg sætter wifi calling op på min samsung s7 via telenor
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. februar 2017 - 12:10 #3
Avatar billede lupin12 Mester
20. februar 2017 - 13:39 #4
Jakobdo det har jeg set men kan ikke se wifi opkald i min opsætning
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. februar 2017 - 14:13 #5
#4 Og du har nyeste OS på din telefon ?
Avatar billede lupin12 Mester
20. februar 2017 - 15:24 #6
Ja
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. februar 2017 - 16:14 #7
Har du haft kontakt til Telenor ?
Da jeg skulle lege med det, skulle jeg kontakte mit teleselskab og have det aktiveret.
Avatar billede nopsen Ekspert
20. februar 2017 - 18:56 #8
tryk på telefon ikonet, tryk på "mere" øverst til højre og vælg indstillinger, scroll ned i bunden og aktiver wi-fi-opkald
Avatar billede lupin12 Mester
20. februar 2017 - 19:03 #9
Tak skal I alle ha men jeg er vist nød til at ha fat i telenor
Avatar billede Hotchpot Praktikant
14. august 2018 - 16:28 #10
Dette kan teleselskaberne ikke hjælpe dig med. Jeg har haft samme problem og efter megen søgen er et nu løst. Det der er problemet er at den firmware der er i din telefon ikke er nordisk. Du skal udskifte firmwaren, så virker det.

Så jeg endte med at downloade Nordisk software på https://www.sammobile.com/ - og det tager sin tid, hvis man ikke er medlem, men det går da - og bagefter via Odin (https://odindownload.com/ ) lægge det på - se her hvordan: https://www.youtube.com/watch?...

1.    Download Odin v3.13.1
2.    Extract the firmware file you just downloaded. You should get 5 files:
AP (System &Recovery)
BL (Bootloader)
CP (Modem / Radio)
CSC_*** (Country / Region / Operator)
HOME_CSC_*** (Country / Region / Operator)
3.    Add each file to it's respective field in Odin v3.13.1. Use CSC_*** if you want to do a clean flash or HOME_CSC_*** if you want to keep your apps and data.
4.    Reboot your phone in Download / Odin mode with the following button combo: POWER + VOLUME DOWN + BIXBY
Other options in case first option did not work or isn't possible.
Option 2 VOLUME DOWN + VOLUME UP than USB cable
Option 3 POWER + VOLUME DOWN + VOLUME UP
Option 4 POWER + VOLUME DOWN + HOME BUTTON
5.    Once in download mode, connect your phone to the PC, preferably using the original USB cable you got with your phone. Odin should detect your device and a BLUE box will show up with the COM port number. (Be sure, the SAMSUNG-drivers are installed on your PC!)
6.    Vigtigt: Do NOT tick any extra boxes. The only options to be ticked are F.Reset Time and Auto-Reboot.
7.    Click the start button, wait for Odin to say 'PASS' in a GREEN box. Once the flash is complete, your phone will reboot, and you can disconnect your phone from the PC.
Brug et par timer, og hvis det går på fejl skal du vente til telefonen er gået tør for strøm, og så starte forfra hvis du orker, ellers er der ingen wifi call, god fornøjelse.