Avatar billede 450025 Ekspert
21. februar 2017 - 14:14 Der er 2 kommentarer

Jeg sitter å fundere lidt.

Jeg sitter her å fundere,
Går lidt Bakk i tid husker 98 versjonen da var jeg helt ny i faget, senere kom flere, Vista til eks mange klaga da, den ble ikke gammalt den heller noen få har den i dag, og så kom XP et utrolig flott program, dem reiste rund og markedsførte det. Noe av det beste Microsoft har laga.
Hadde det selv i flere år og det heng med den dag i dag,

Siden kom nok Win 7 da og der er utrolig mange som bruker det enda, Microsoft må jo tjene Monny det solgte Bra også.

Der kommer en på besøk i morgen og vil ha hjelp, har reist langt, fint Velkommen skal du være,  så skal jeg legge inn Win10 for deg. Da får du noe som virker? Glem 7-ern.
Det kan du glemme da kommer jeg ikke innom ok, klar tale, ok vi fikk Win 8.0 en bløff  8.1 jo Takk ikke verst noe ble rettet til det bedre, så kom Win10 Gratis herlig.

Last ned så blir du Venn med høyere Makter, (Ikke legg ut noe halvferdig greie) dårlig reklame. Men det er siste utgave fra Microsoft nå skal det ble slutt, men noen oppdateringer må du regne med, vi er ikke helt ferdig enda?
Ut på Våren kommer der en helt ny igjen 2017, fremdeles Win10 men et finere navn og da er det på-en igjen, blir vi aldri ferdig?????

Det vrimler med problemer hver eneste dag vi kunne fylle et Leksikon på under et År tror jeg. Der er så mange frustrerte personer at det er utrolig.

Og jeg spør er det vi som Forbruker som ikke følger med i timen, eller stiller vi for store krav, det er Nøkler Passord oppstart Nedlasting Blåskjerm, må bruke tredie parts programvare Clasisk Shell.  Ja der er minst 100 problemer hver uke. Bare sjå i dette Forum her.

Har Microsoft ikke klart å gjøre en god jobb for oss? Har dem ikke hatt evnen til å lytte til forbrukere, hvor trykker skoen? Jeg bare spør jeg.

Jeg har 3 maskiner alle Win10 Pro eldste 8 år, nå skroter jeg den skjerm defekt så nå blir det ny, bruker SSD aldri problemer og er masse på data hjelper andre, småting ok bagateller det men vedlikehold og rydding tar jeg Seriøst.
I dag kom en her med en liten dritt, Mini Pc 12x12 x 5 Win10 Pro men en liten ræser tenkte jeg får spørre, Kina produkt Språk? poko1 han er så flink, Han sa. (Innstillinger Tid & Språk.) Ferdig.

Da er jeg på hjemme bane, nøkkel  her for Win10  Pro nei  kontakte selger, fikk dette svar.

'm sorry, Win 10 Pro is not original, but copied from the original ISO, activated by software. It has the same performance as original one.

Smil til det skjulte kamera. Det funka utrolig, Pc-en går som en kule den hadde betalt 2300 Blank. 3 års garanti på varen ikke dårlig til å være Kina produkt.
Jeg har selv Stasjonær 1 år til 15000 Blank, merker ikke forskjell i hele tatt hekta på 24 tom skjerm det var artig. Funka gjore det.

Jeg treng egentlig ikke svar her jeg bare undres jeg nu blir det en Gin Tonic, TOP 10 X-FACTOR AUDITIONS 2015/2016 HD - YouTube

X-Factor er blant mine favoritter, ha en fin kveld alle.

Arne fra Thailand.
Avatar billede eurositi Ekspert
21. februar 2017 - 16:09 #1
Jeg har ikke haft et eneste reelt problem med Windows 10. Det eneste var nogle Bluetooth-højttalere, som ikke længere fungerede tådløst, fordi der ikke fandtes en Windows 10-driver.

Systemets performance og stabilitet blev markant forbedret allerede i Windows 7. I betragtning af, at vi snakker om et operativsystem, som fungerer sammen med næsten alle typer af hardware og software og har gjort det i 25 år, er jeg grundlæggende vældig godt tilfreds med Windows.

Men havde jeg været udvikler med mere specifikke behov, ville jeg formentlig være mere kritisk. Nu til dags er det heldigvis let at installere en Linux-distro og køre et dual-boot system.

MacOS har historisk set indiskutabelt været smartere kodet end Windows. Men restriktionerne, som forhindrer, at det kan installeres på andet end (dyre) Macbooks betyder, at det bør klassificeres som et perifært luksusprodukt til folk med (for) mange penge. Det ville være et sandt mareridt for IT-udviklingen, hvis alle firmaer havde samme politik.
Grundlæggende har Apple ændret sig fra at være mere fleksible end Microsoft til det modsatte i løbet af de sidste 15 år. Apple har skabt et behov, som principielt set er helt idiotisk - og jeg kan ikke se, at dette firma gør noget som helst positivt for IT-udviklingen længere.

Egentlig er det fantastisk, at man i dag kan købe en Raspberry Pi til ingen penge og benytte den til næsten alle formål. Men den klassiske PC er fortsat et helt relevant produkt. Den kan aldrig erstattes af de nuværende mobile operativsystemer, som er alt for ufleksible.
Avatar billede 450025 Ekspert
21. februar 2017 - 17:33 #2
eurositi Professer.
Takk for du svare meg, jeg skal studere lidt mere i morgen for det du skriv er innteresant, kl er snart 11 på kvelden.
Du skriv selv at du har lite problemer, da er vi 2 om det, småting egentlig, begge trives vi med data, vil tro du driv mer yrkesmessig, for meg er dette bare hobby.

Vi vet, at rydding er viktig, vi spiller ikke piano å laster ned i hytt å pine, erfaring kommer med årene og du ligger sikkert langt foran meg. Å Vil da få gratulere.

Linux og Mac er sikkert ok noen skal prove alt vet du, hva dem oppnår har jeg ikke helt klart for meg min innteresse  er ikke der.

Som jeg skrev før har jeg 3 maskiner alle Win10 Pro, at den ene er sygmeldt for tiden ok 8 år er nok, men at det blir Win10 Pro igjen, herom er ingen tvil.

Jeg jobber også lidt med data for Venner å kjente gjerne eldre sådan, det hender jeg rister på hodet og med god grunn, med disse må du ha Tålamot og det har jeg masse av.

Der er sagt mange ukvemsord om Microsoft og deres program det vet du også, for egen del så blir jeg nok der jeg er, klager ikke heller, men der stilles mange spørsmål på vårt forum her, andre steder også noe kan man le av å si er det mulig husk også dem fleste er unge som stiller spørsmål.
Dem burte være flinkere en oss.

Når jeg skrev at jeg fundere lidt, så var det fordi går det for raskt til at brukeren ikke klare å følge med, nest etter lytter Microsoft lidt etter hva brukeren ønsker nei og det sitter langt inne, Ta den kjære Start knappen nede i venstre hjørne den kom på plass om sider.

Låsing har der vert skrevet masse ok mange 1000 fjerner den? Microsoft kontoen jeg kan om trent ikke røre dataen uten maset om Microsoft konto, vi vil bare undersøke om det er deg der på dataen, logg inn Massa.

Det er sengetid nu jeg gir meg. Men da seier jeg ha det godt.

Arne. Fra Thailand.