Avatar billede 450025 Ekspert
23. februar 2017 - 10:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Inn logging på Forum

Innlogging.
Hei, jeg fikk en Kode her inne i starten, har nok forstyrt den jeg kommer jo inn via Google Plus da, men tror faktisk at den husker meg bedre ved kode.

Innrømmer  at jeg burte ha tenkt lidt bedre, er der noen her som kan skaffe det forstår jo jeg må skjerpe meg Sorry. Takk i allefall.

Arne Mathiesen.
Avatar billede poko1 Ekspert
23. februar 2017 - 11:19 #1
Hei Arne.
Dine spørsmål er vanskelig en klart ikke virkelig fornuftig jeg har prøvd å oversette
Det eneste jeg forstår denne gangen er at du har glemt koden din ???
Avatar billede 450025 Ekspert
23. februar 2017 - 13:29 #2
Poko1  Skriv i dag (Dine spørsmål er vanskelig)  Helt enig fordi jeg trengte hjelp til et spørsmål jeg hadde spørsmålet var vanskelig. Kan jeg ta ut SSD 128 fra gamle Laptop til Ektern disk og hvilken boks treng jeg?

https://www.computersalg.dk/i/2034133/deltaco-map-hl40u3-lagringspakning

Svarte korrekt du forstod dette Takk. Den er på vei fra Ebay. Jeg kan handle over hele Verden men ikke i Danmark og Norge

Og jeg kan ikke gå til nærmeste kjøpmann i Danmark som du tror å si har du denne boksen som poko1 hentyder til???

Nei han har ikke denne boksen. Og selv om Komplett DK hadde den så får jeg ikke kjøpt den.
Fordi jeg bor her fast i Thailand, så alle mine kort og betalingsmidler er ugyldig kan ikke bruke noe hverken Kredittkort Visa uten at jeg er der fysisk selv?

Norge eller Danmark driv ikke netthandel til dem som bor uten for landegrensen. Det er sådan.

Du sliter med å forstå det jeg skriv,  Syntes du klarte det Godt jeg, fra 20 til 65 år har jeg vert i Norge og mitt språk bær prek av det. Jeg har glemt mitt Danske språk prøver men vanskelig, jeg har vert i Danmark noen gange da blir jeg tatt for en Svenske å dem forstår ingen ting, så at du sliter med meg beklager jeg bare.

Jo hvis jeg seier HAR DU EN BAYER: TUBORG ELLER FAKSEØL ja CARLSBERG går også

( har glemt koden) ja jeg har det, noen gange er man slurvede å glemmer, andre gange er man for opptatt, å feilen er min for jeg vet jeg har fått den, tror jeg fikk den  privat brukte PM å da kom den hadde ikke spurt.  Så er der flere koder igjen så kom igjen, jeg treng bare en jeg.

Nu snakker jeg delvis Engelsk Norsk å Thai møter jeg en Danske må også jeg konsentrere meg, så at du sliter med meg er helt normalt, bare fortsett du jeg forstår alt du skriv.

Å skriv du feil forstår jeg det også.

Så spurte jeg om skjermdump få til bilde ikke problem det, men man må være minst Professor for å få til det,  man kan legge inn http/s du det gidder jeg ikke Sorry, vi kan sette inn tekst her det går fint. men jeg savner noe her inne som andre Forum kan og har.
Dem har en enkel verktøyslinje, Skrift type, kursiv, understrek, legg ved bilde, en veldig forenklet sak, det savner jeg her i Forummet, den praksissen vi har her er ubrukelig brukes ikke tror ingen kan heller, men jeg bruker det ofte lidt tekst forklaring, et bilde mere tekst 2 bilder til en fremgang måte som oftest brukes av Microsoft sine Suportere.

Men ikke hør på meg da for all del. Og videre.

(Det eneste jeg forstår denne gangen er at du har glemt koden din ???)

Fantastisk du forstår jo det jeg skriv, flink du, håper du går opp et hakk nu, stiger i graderne. Ok, Jeg er ikke uhøflig men ler lidt allikevel. (Ikke bli fornærmet nu)

En grunn for jeg er her jeg trives her, der blir stilt masse spørsmål, og mange gir utrolig god hjelp, du også, jeg tør påstå at jeg kan nok så mye og mer en vanlig brukere også, men allikevel er jeg her har, utrolig mye å lære i tiden fremover og jeg håper at jeg kan hente stoff her i tiden fremover. Vil si der er en fin Tone herinne.

Ok poko1 nu har du en jobb å gjøre, bare skriv koden på en PM til meg så r vi i rute. Ha det godt da.

Arne Mathiesen fra Thailand.
Avatar billede poko1 Ekspert
23. februar 2017 - 16:11 #3
Du kan få det tolererer "You can get it cheaper" and you can well use it
http://www.bj-trading.dk/bjshop/default.asp?pv=UA0041A&pn=LogiLink&gruppe=ExternalStorage&vare=615155
Avatar billede 450025 Ekspert
23. februar 2017 - 17:19 #4
Poko1.

Flott at du svare, dagens spørsmål var en Kode.

https://www.computersalg.dk/i/2034133/deltaco-map-hl40u3-lagringspakning

Kjenner du igjen denne, den har jeg fått av deg, mitt største problem er folk læser ikke det man skriv.

Det er blitt en vane folk har fått, har ingen forklaring på dette fenomenet,  har folk lesevansker tro?

Jeg hadde en båt hjemme 30 fot, den var på vannet i vinteropplag det er vinter 7 mdr, sendte melding 4 gange for å spørre om den flyter enda???

5de Melding Epost skrev jeg, si fra når båten har sunket, da endelig fikk jeg svar slå den du. (DEN FLYTER PÅ VANNET ENDA.)

Jeg skrev også denne Boxsen kan jeg ikke kjøpe i Danmark, men denne måtte jeg hente på Ebay, den er bestilt betalt og den er på vei hitt jeg bor, tror den kommer om et par dage og jeg vagte nettopp denne fordi du ga meg et godt råd. Takk.

Nu spør jeg igjen etter Kode for innlogg om ikke du kan så send den videre, skal du også skal ha det 4 gange, da seier jeg glem det jeg klare meg.

Navnet (ER KODE FOR INNLOGG.)

Smil til det skjulte Kamera.

Arne.