Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2017 - 16:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mp3 på USB not supported

Jeg har trukket tale ud fra Mp4 video til Mp3 talefil.
Det kører fint på computeren, men ingen af mine 2 radioer kan afspille dem.
USB sticken er formateret med fat32. Har også prøvet exFat. Hvad kræves der ellers, når begge afspiller ellers kører Mp3?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. februar 2017 - 17:01 #1
Du må jo slå op i dokumentationen for de to radioer, og se hvad de understøtter.

Det lyder rigtigt med FAT32 - husk at de fleste ældre enheder højst understøtter 32GB enheder.
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2017 - 17:21 #2
Ok tak, det er en 60 GB USB. Prøver med en mindre.
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2017 - 17:30 #3
Ja problemet var en for stor USB, fat32 var rigtig nok. Nu kører det.
Tak for din hjælp:-)