Avatar billede KWA Praktikant
23. februar 2017 - 18:38 Der er 3 kommentarer

i/o-enhedsfejl 0x8007045D

I tvivl om hvad jeg skal skrive som kategori - software eller hardwatre?

Mit problem. Forsøger og forsøger at overføre en 3,2 GB videofil fra micro-sd kort til en mappe på min windows-10 stationære.
Kan Eksperten fortælle hvordan kan jeg kan fjerne enhedsfejlen som jeg har indtastet i overskriften?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede digitalsupport.dk Seniormester
23. februar 2017 - 18:59 #1
En i/o enheds fejl desværre nok en død memory celle i dit micro sd-kort.
Prøv evt. om du kan lave en klon af hele kortet med clonezilla
Avatar billede Fixer 2017 Novice
07. november 2017 - 02:07 #2
Jeg rettede (fejl 0x8007045D I/O-enhedsfejl)
uden brug af software - på min 200 GB xtern harddisk ved at:

1.
  Højreklik på drevet (eks Samsung F:)
2.
  Vælg - EGENSKABER
3.
  Under - FUNKTIONER - vælg UNDERSØG
-  Efter 10 min scanning kunne, jeg slette den fil, som var årsagen.

FOR HELP - Danish - DENMARK - USE Google TRANSLATE
Avatar billede digitalsupport.dk Seniormester
07. november 2017 - 06:52 #3
@Fixer 2017
Vil anbefale dig at undersøge din disk lidt mere inden du stoler på den. Check evt. dens SMART status med crystal disk info.