Avatar billede Tina Rolin Praktikant
23. februar 2017 - 23:47 Der er 2 kommentarer

Min nye samsung galaxy s7 er låst og jeg kan ikke huske koden

Jeg har fået min tlf nulstillet og nu vil den have min google konto, men lige meget hvad jeg taster vil den ikke godtage den konto.
Jeg har prøvet at logge på med en anden tlf og det går fint.

Hvad kan jeg gøre ?

Med venlig hilsen

Tina
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2017 - 00:04 #1
det er gode til Google prøv denne her https://support.google.com/accounts/answer/41078?hl=en
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2017 - 07:54 #2
hvis ikke den er på nettet, kan den ikke tjekke din google konto;
og hvis ikke du har brugt den, men en anden konto, så SKAL du bruge det gamle konto, ellers kommer du ikke ind