Avatar billede pkj7480 Juniormester
25. februar 2017 - 11:48 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Modtager ikke post

Hejsa.
Jeg får denne meddelse når jeg starter gmail:
Error: There are more messages than can be downloaded.
The server returned the error "There are too many messages on the other server. Please delete some mail from ..."
Hvad kan jeg gøre ved dette???
Avatar billede claes57 Ekspert
25. februar 2017 - 12:45 #1
gå ind på hjemmesiden med din email ( fx mail.google.com eller outlook.live.com ) og rens den for spam og ligegyldige mails.
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2017 - 13:13 #2
Du kan også prøve at indstille en tidsperiode af mail download - i sted for at hente alle mails, bare hent dem fra den sidste måned - og så udvider du stille og roligt indtil du har alle mails på din pc
Avatar billede pkj7480 Juniormester
26. februar 2017 - 09:18 #3
claes57: Jeg har jo ikke problemer med at logge ind på siden, men derimod med at downloade. Så når jeg bruger mail.google.com kommer jeg bare ind på min kontoside. Jeghar tømt papirkurven og der er stadig masser af plads på kontoen. Hvad gør jeg så??
Avatar billede pkj7480 Juniormester
26. februar 2017 - 09:20 #4
Thomas S: Jeg ved ikke lige hvor jeg kan indstille tidsperioden for downloads, men perioden hvor der ikke er downloaded startede den 23. februar 2017.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. februar 2017 - 09:53 #5
den server, du vil downloade til, er fyldt - det er den, du skal have skaffet plads på.
Please delete some mail from ..." der, hvor du har sat prikker skal der ryddes op.
Avatar billede pkj7480 Juniormester
26. februar 2017 - 11:19 #6
claes57: Tusinde tak for hjælpen. Nu kommer der mails igen. Er der noget med point for svar???
Avatar billede claes57 Ekspert
26. februar 2017 - 11:53 #7
Point er udgået, din accept af min kommentar er nok nu.