Avatar billede frem-ad Professor
27. februar 2017 - 07:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Silverlight indstallering fejler

Hej
Jeg skal bruge Microsoft Silverlight, så når jeg vil indstallere den så henter jeg  den og det går som det skal men så når jeg skal indstaller den, så åbner den men kommer straks med pop up ¨Adgang nægtet¨ og tryk ok og så lukker den. Jeg har prøvet og hente den via firefox og internet explorer og jeg har prøvet og flytte den væk fra overførelse mappen, for at se om det hjalp men uden held. Hvad gør jeg? Det er windows 10

PS. jeg skal til på arbejde nu og får først set på det i eftermiddag igen, så der går lidt inden jeg vender retur
Avatar billede Rune1983 Ekspert
27. februar 2017 - 09:28 #1
Har du prøvet at køre installations fil som administrator?
Højreklik > Kør som administrator
Avatar billede frem-ad Professor
27. februar 2017 - 11:01 #2
Ja det har jeg
Avatar billede INK Ekspert
27. februar 2017 - 11:45 #3
Har du slået dit antivirusprogram fra mens du installerer?
Avatar billede frem-ad Professor
27. februar 2017 - 15:29 #4
nu har antivirusprogram været deaktiveret så  nu er det forsøgt
Avatar billede frem-ad Professor
28. februar 2017 - 18:24 #5
har i flere ideer?
Avatar billede frem-ad Professor
01. marts 2017 - 18:14 #7
Det hjalp
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. marts 2017 - 18:30 #8
#7Det glæder mig :-)