Avatar billede sjssjdk Mester
27. februar 2017 - 14:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

VBA - Luk grupper, hvis de er åbene, ellers fortag ikke noget.

Hej.

Gruppen skal lukkes hvis den er åben, men der skal ikke fortages noget hvis den er lukket.

Jeg har et dokument hvor jeg bruger et meget simple funktion som en del af en størrer programering til at lukke en gruppe.
Jeg får dog fejl gruppen allerede er lukket, hvilket kan forkomme. Derfor vil jeg gerne en måde at omgå denne fejl.

Jeg bruger følgende vba:
Worksheets("Time Planner").Columns("K").ShowDetail = False

På forhånd tak.
Avatar billede store-morten Ekspert
27. februar 2017 - 15:51 #1
Prøv at pakke den ind:

if Worksheets("Time Planner").Columns("K").ShowDetail = True then
Worksheets("Time Planner").Columns("K").ShowDetail = False
end if
Avatar billede sjssjdk Mester
28. februar 2017 - 07:06 #2
Det løste mit problem!
Mange tak.
Avatar billede store-morten Ekspert
28. februar 2017 - 08:33 #3
Velbekomme