Avatar billede Nikolaj Winckler Praktikant
27. februar 2017 - 23:19 Der er 2 kommentarer

Dying Light Steam Spil

Hej alle!!!

Jeg har lige købt og sat en ny harddisk i, en WD Black edition.

Førhen spillede jeg meget Dying Light, og elskede det!

Jeg besluttede mig så for at downloade det igen, og prøve at spille det. Men nu vil det ikke starte op?!?! Den starter med at downloade 2 ting, Microsoft VC Redist Package. Når den har gjort det, siger den spillet kører. Men så skifter den hurtigt over i blå skrift, hvor der står synkroniserer?? Og så siger den intet, der sker intet. Den starter ikke noget eller noget som helst.. Stopper bare. Jeg vil seriøst gerne spille det spil! Og har søgt som en sindsyg på internettet efter en løsning, men fandt aldrig en.

HJÆLPPP!!!!
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2017 - 04:58 #1
du skal kontakte Steam support.
der kan være enkelte spil, hvor der er noget galt med opsæt.
Avatar billede Nikolaj Winckler Praktikant
01. marts 2017 - 17:45 #2
De kan ikke hjælpe mig.. En IT-mand på vores skole siger der er noget galt med opstarten. Og måske en windows fejl..