Avatar billede Nomis2605 Novice
28. februar 2017 - 02:48 Der er 4 kommentarer

PLZZZZZZZZZZ HJÆLP HJÆÆLP HJÆLP

Hejsa alle sammen. jeg er helt ny herinde men håber i kan hjælpe....

har en acer bærbar. og kan ikke komme ind i bios og ændrer til fabrisk indstillgerne, og den kører en eller anden mærkelig udgave af windows NT.. og ligenu kører den som en andriod tlf. og der er ingen windows programmer i kontrol panelet. og alle windows funktioner i kontrolpanelet er slået fra ? den larmer helt vildt. og jeg er ikke adminstrator eller noget på den.... ja der mange ting galt haha. men tror det noget med wifi og gøre måske ? den kører som en intel 8 processor og der er kun intel I7 på.

og i oplysninger står der platformrolle:Mobiltelefon....
ja ved ikke engang hvordan man laver et screenshot.
håber virkelig der nogle online
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2017 - 04:55 #1
det kommer du ingen vegne med.
hvis den larmer skal det laves, fordi det er blæseren, og det går ud over kølingen.
den skal renses (med en tandbørste) og evt. have en ny blæser.

jeg synes det klogeste vil være at du køber en windows 10 DVD og installerer den forfra.
Avatar billede Nomis2605 Novice
28. februar 2017 - 06:45 #2
den larmer fordi den tror den er en mobil telefon .... og har geninstalleret windows 10 op til flere gange uden noget hjalp.... har du mulighed for at skype eller snakke ? så kan jeg forklarer det meget nemmere....
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2017 - 12:22 #3
den her video viser hvordan man kommer til fabriksindstillinger.
https://www.youtube.com/watch?v=PF5sqmRldDc
Avatar billede milter Ekspert
28. februar 2017 - 22:40 #4
Her er lidt om "Acer eRecovery Hard Drive Configuration Is Not Set to the Factory Default"

http://www.tomshardware.co.uk/forum/315614-31-hard-drive-configuration-factory-default

Rul ned i linket og du vil finde mange med det samme problem

eller her:

http://www.backup-utility.com/okr/acer-erecovery-hard-drive-configuration-is-not-set-1234.html