28. februar 2017 - 23:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

tom side

Hvis jeg læser en mail, og vil læse mere fra et link, åbner browseren bare en tom side
28. februar 2017 - 23:20 #1
Jeg åbner min gmail i edge browser på windows 10.
Skal det gøre med google browser??
Avatar billede eurositi Ekspert
01. marts 2017 - 01:00 #2
Prøv bare Chrome.
Jeg gætter på, at indholdet på den side, du forsøger at åbne, indeholder Flash eller noget andet (forældet) indhold, som ikke umiddelbart understøttes i nye browsere.
Hvis siden stadig er helt tom (og jeg mener HELT tom, underforstået at der ikke står nogen som helst på skærmen), så er der nok noget galt med indholet på siden.... Kan du tilgå linket fra en anden computer eller smartphone?

Hvis du kan det, kan du prøve at installere Adobe Flash Player og/eller Java Runtine... (Googl det) Bare vær meget opmærksom på at fjerne flueben fra installationsprogrammerne, så de ikke installerer noget skrammel, du ikke har brug for, sammen med hhv. Flash og Java.
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2017 - 03:18 #3
jeg håber du ved hvad/hvorfor de klikker på et link.
et link der bare laver en tom side, så vil jeg med det samme gå ud fra at jeg har dummet mig, og at der nu er noget galt, som jeg selv er skyld i.

hvis du ved at linket er ok, og der sku ha været noget til dig, så skal du jo henvende dig hos dem som sender dig linket, og sige at det ikke virker.

jeg kan bare sige, for at alt virker, er jeg nød til at have opera, explorer, og chrome. så det har jeg bare. det er ikke noget problem, og så bruger jeg kun chrome og explorer, når noget ikke virker med opera.
Avatar billede eurositi Ekspert
01. marts 2017 - 09:22 #4
Helt enig med #3.
Er du helt sikker på, at indholdet i linket er sikkert at åbne?
De fleste nye browsere blokerer faktisk automatisk en del skadeligt indhold, som kunne inficere browseren eller ligefrem installere aktiv spyware på din computer. Derfor vil du af og til ikke kunne se indhold i f.eks. "pop up" browservinduer.
01. marts 2017 - 15:39 #5
Jeg tror jeg forklare mig forkert. Det er sådan at når jeg har åbnet en mail, lad os sige fra et rejse selskab, læser teksten under billedet, og vil så læse hele programmet der hvor de skriver se HER, med blå tekst. Så åbner der en ny fane, men den er helt tom.
Avatar billede eurositi Ekspert
01. marts 2017 - 16:07 #6
OK. Så burde indholdet jo være sikkert nok.
Fik du undersøgt, om problemet er det samme, uanset om du bruger Edge, Chrome eller Firefox?
01. marts 2017 - 16:20 #7
Der er ingen problemer hvis jeg åbner fra chrome. Jeg har ikke Firefox
01. marts 2017 - 19:33 #8
Jeg har løst problemet. Sammen kører Outlook og Gmail, og åben så fra Outlook
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2017 - 23:22 #9
væn dig til at diverse sider kun virker i en browser. den de fleste virker i, er explorer./edge

hver eneste gang der er noget med skat/offentlige sider, netbanker, rejseselskaber, så virker explorer.

så derfor har jeg bare alle 3,.,. slut med bøvl