Avatar billede Louise Sørensen Praktikant
01. marts 2017 - 08:42 Der er 2 kommentarer

Stifinder viser sig ikke ved "gem som"

Hej,

Jeg har fået et par problemer med min pc. Når jeg ønsker at gemme fx pdf'er igennem min browser, eller hvis jeg vælger "gem som" i et word dokument, så viser stifinder sig ikke. Altså selve boksen kommer ikke frem. Men det er som om den "er der" alligevel, for jeg kan ikke foretage mig andet i vinduet. Hvis jeg trykker på noget i browseren eller dokumentet får jeg bare den der klassiske lyd, der siger "du kan ikke trykke her, for du har noget åbent du lige skal trykke på først". Problemet er bare at stifinder ikke viser sig, så jeg er nødt til at kvæle browseren gennem joblisten i stedet.

Det sker som sagt ved forskellige programmer (adobe, word), men også i forskellige browsere (chrome, explorer).

Jeg har forsøgt at nulstille min chrome browser, da jeg troede det kun var browseren der var problemet, men det gjorde ingen forskel.

Jeg håber virkelig I kender svaret.

Vh Louise
Avatar billede hjolsen Ekspert
01. marts 2017 - 09:23 #1
Gætter på du bruger Windows 10 .
Prøv allerførst at lave en genstart ( Vigtigt det er genstart)
Hvis det ikke er nok kør denne  kommando i en komandoprompt som administrator :

SFC /SCANNOW
Avatar billede Louise Sørensen Praktikant
01. marts 2017 - 09:52 #2
Jeg må pinligt indrømme, jeg ikke havde prøvet at genstarte computeren. Alt virker som det skal nu - tak for hjælpen!