Avatar billede Anders Bloch Novice
01. marts 2017 - 17:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

RegSvr32 fejl ved login

Jeg får denne fejl når jeg starter min computer:

Modulet C/users/anders B/AppData/Local/Etntion/pshjaltt.dll" kunne ikke indlæses
Går jeg ind i mappen "etntion" er den tom. Jeg ved ikke hvad den er tilknyttet og kan ikke finde svar på nettet
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. marts 2017 - 17:52 #1
Prøv først at rense registreringsdatabasen med ccleaner fra http://piriform.com

Hvis ikke det hjælper, skal du i registreringsdatabasen og lede efter eks. Etntion/pshjaltt.dll - og slette nøglen.

Det er rester fra en forlist installation, evt. virus, der er årsagen til fejlen.
Avatar billede Anders Bloch Novice
01. marts 2017 - 18:10 #2
Hej Ole_madsen.

Tak for det hurtige svar.
Ccleaner afhjalp ikke problemet, men efter at have slettet nøglen i registreringsdatabasen forekommer problemet ikke længere.

Mange tak for hjælpen :)
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2017 - 22:44 #3
det var noget viruslort/snavs som er forsvundet pga af noget du ikke ved. din bruger konto har været "hooket" til noget.

nå men nu er den død af sig selv :)