Avatar billede Uvanga Ekspert
03. marts 2017 - 14:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

POST IN CAPS - STORE BOGSTAVER no-go

På hovedparten af netfora er post in caps(store bogstaver) bandlyst, og fjernes af moderator. Det må være en opgave for Eksperten's "dørvogter" at luge ud i disse larmende indlæg. Min egen uvidenskabelige test, viser iøvrigt at disse post in caps er blandt de dårligste til at reflektere over de afgivne svar.
Selv om de jo faktisk råber larmende højt og langt om hjælp!
Dette er bare min mening desangående.
God og behagelig weekend.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. marts 2017 - 19:49 #1
Dørvogter på eksperten???
Nu joker du ikke ;-)
De kommenterer jo ikke på de spørgsmål der stilles direkte til dem i den kategori der her med Eksperten at gøre. Så jeg forventer ikke der luges ud i disse spørgsmål.
Men jeg er da enig med dig i at skrive med store bogstaver spørgsmål er nogo. Jeg holder mig fra dem.
Avatar billede Uvanga Ekspert
04. marts 2017 - 05:48 #2
Forventer nu heller ikke at der sker noget, synes bare jeg ville nævne det.
Jeg går også langt udenom disse råbende spørgsmål.