Avatar billede Jfh35 Juniormester
04. marts 2017 - 21:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows 10 opdatering går i stå... igen...

Jeg havde i sept. sidste år (tror det var der jubilæmums opdateringen på windows 10 kom) et problem med at min pc ikke kunne opdatere - den startede på det men gik så i stå på x % og stod og summede over det i >24timer af flere omgange og hver gang blev jeg nødt til at tvangs-lukke den og gendanne tidligere version af windows. Hvilket var voldsomt besværligt eftersom man ikke kan slå opdateringerne fra. Samtidig hold mit Wifi op med at fungere. Det første fik jeg til sidst løst ved at manuelt indtaste ip (med hjælp herfra). Problemet med opdateringen løste sig selv (?) i december (!!!) ved at den pludselig kunne opdatere (fulgte ikke med men muligvis løste microsoft problemet?)

Nu med den opdatering der er kom i feb. er der nøjagtigt samme problem...

Så wifi kan jeg muligvis løse igen MEN er der nogen der har nogen løsninger på opdateringsproblemet? dvs ud over at tvinge den til at planlægge en opdatering hvor man med vilje har pc slukket og så håbe at man får lov til at planlægge den næste opdatering til "kl 3 om natten i morgen" næste gang man tænder?
Avatar billede poko1 Ekspert
04. marts 2017 - 21:59 #1
Windows Update Troubleshooter
https://aka.ms/wudiag
Avatar billede Jfh35 Juniormester
04. marts 2017 - 22:29 #2
Fantastisk - tak for det!